Fapt divers

7 metode simple pentru slăbit prin accelerarea metabolismului

metabolism exercitii

Mulţi dintre noi au un metabolism lent. Acest lucru poate face foarte dificilă sarcina noastră de a pierde în greutate şi ne împinge extrem de uşor să devenim supraponderali.

Un metabolism lent poate provoca, de asemenea, un tonus fizic şi psihic scăzut astfel încât să nu ajungem să ne bucurăm de tot ceea ce viaţa are de oferit. Cu toate acestea, există o veste bună. Ne putem stimula uşor metabolismul, în mod natural, dacă ştim cum. Mai departe, veţi găsi şapte modalităţi de a stimula metabolismul:

1. Dimineaţa devreme: efort fizic intens – O scurtă explozie de exerciţii intense, atunci când vă treziţi poate face minuni pentru metabolism. Dr. Oz a pledat pentru această metodă de accelerarea metabolismului. Cea mai buna parte este că trebuie să faceţi doar aproximativ cinci minute de exerciţii intense pentru a culege roadele toată ziua.

Exerciţiile se pot face foarte simplu. Exemplele ar include alergare pe loc, sărituri cu coarda, ture cu bicicleta ergonomică. Desigur, dacă se poate, puteţi ieşi să daţi o tură cu o bicicletă adevărată ori să daţi două ture de parc. Important este să faceţi efort fizic intens pentru doar câteva minute.

2. Mănâncă mai multe alimente condimentate – Condimentele iuţi, cum ar fi curry, ardei iute, piper negru, chimen şi curcuma ajută toate la accelerarea metabolismului. Există şi alte condimente “fierbinţi” despre care s-ar putea crede că-s la fel de „spicy”, dar ele acţionează asupra organismului la fel ca cele iuţi. Acestea includ scorţisoara, cardamom, ghimbir şi nucşoara. Încercaţi să adăugaţi aceste condimente la felurile dumneavoastră de mâncare ori la băuturile preferate.

3. Bea multa apă – Apa este magică în acest fel. Bea multă apă şi metabolismul tău va creşte magic, deoarece procesul metabolic are nevoie de apă pentru funcţionare.

4.  Păstraţi glanda tiroidă sănătoasă – Pentru a lucra eficient, tiroida are nevoie de seleniu, zinc, cupru, şi iod. Cu toate acestea, dieta modernă este din ce în ce mai scăzută în aceste minerale importante. Pentru a obţine mai multe din aceste minerale, mănâncă mai multe fructe de mare şi nuci.

5. Nu sări peste micul dejun – Din păcate, în această lume rapidă în care trăim, mulţi dintre noi au tendinţa de a sări peste micul dejun sau iau ceva repede în gură înainte de a ieşi pe uşă. Aceasta este una dintre cele mai grave lucruri pe care le puteţi face pentru metabolismul vostru. Mănâncă întotdeauna un mic dejun sănătos! Aceasta ar trebui să includă o proteină sănătoasă cum ar fi cea din ouă de la găini fructe bogate în antioxidanţi cum ar fi afine sau căpşuni.

6. Nu mânca mult seara – Din păcate, cei mai mulţi dintre noi mănâncă mai mult la cină decât la micul dejun. De asemenea, avem tendinţa de a gusta câte ceva seara, înainte de culcare. Acest lucru este exact opusul a ceea ce vrei să faci pentru a accelera metabolismul. Încearcă să mănânci mai devreme în a doua zi şi mai puţin la cină. Plus, nu încercaţi să mâncaţi cel puţin trei ore înainte de culcare.

7. Dezvoltă masa musculară – Exerciţiile pentru dezvoltarea masei musculare nu sunt doar pentru culturişti. Şi dacă nu vă puteţi duce la o sală de gimnastică sau nu vă permiteţi să cumpăraţi echipamente de sport, tot puteţi să vă dezvoltaţi masa musculara. O pereche de PET-uri cu apă ( de 2 l sau de 5l) poate servi ca greutăţi pentru braţe. Propria greutate a corpului este de folos atunci când faceţi flotări ori genoflexiuni pentru a dezvolta masa musculară mai mult.

Nu-i aşa că pe cele mai multe le ştiai şi tu? Cu atât mai bine, ştii ce ai de făcut.  😉

cofetaria-calarasi-h
1 Comment

1 Comment

  1. Andreea

    27 November 2013 at 13:32

    Am incercat foarte multe metode de slabit de-a lungul timpului! Am incercat de la diete la pastile de slabit – toate au plusuri si minusuri; Din ce am incercat eu, dieta dukan este cea mai eficienta – chiar si pe termen lung. Daca vreti sa slabiti iar mai apoi sa va mentineti, incercati-o! Merita!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

To Top