LIFESTYLE

Cum slăbeşti după Sărbători

holiday-blog-pic

Cel mai probabil, pe 90% dintre listele de dorinţe alocate noului An, se găseşte şi o siluetă mai conturată. Iar după dezmăţul culinar de sărbătorile de iarnă, avem şi mai mult de lucrat la contur. Totul este să nu uităm regulile de aur.

Dacă ne spune cântarul că am pus 2,3,4, hai 5 kilograme de sărbători, tendinţa generala este să ne aruncăm cu grabă în regimuri primejdioase pe care prin martie, aprilie vom ajunge să le regretăm. Tocmai de aceea îmi permit să vin cu următoarele sfaturi de bază.

1. Nu vă tăiaţi drastic caloriile, nu aceasta este soluţia.

Dacă după belşugul de Crăciun şi Revelion vă retezaţi porţiile cu 80%, organismul va fi complet bulversat şi veţi avea numai probleme. De fapt, aşa se şi nasc tulburările grave de alimentaţie – de la diete dure care efectiv torturează corpul. Mâncaţi trei mese, ciuguliţi gustări, depăşiţi 1000, chiar 1200 de calorii zilnic.

2. Nu renunţaţi la alimentele după care strigă bietul organism.

Şi mă refer aici la legume, fructe, nuci, migdale – produse care îi fac bine şi care îl menţin la capacitate optimă. Dacă veţi îmbrăţişa o dietă disociată sau una numai cu proteine, veţi strica echilibrul nutriţional şi veţi suporta consecinţele. Vorba aceea “Orice, dar cu moderaţie” este tare potrivită!

Citeşte mai mult: http://www.csid.ro/diet-sport/dieta-si-nutritie/3-reguli-ca-sa-slabesti-sanatos-dupa-sarbatori-10418185/

cofetaria-calarasi-h
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

To Top