LIFESTYLE

Cât și cum mâncăm în zilele de Paște

masa de Paste_

Numai ce au trecut sarbatorile de iarna si scapasem de kilogramele acumulate ca a si venit Pastele, cu cosul plin de calorii! Ca orice romanca ce se respecta, probabil si cosul tau de sarbatoare va fi umplut cu ciocolata, pasca, oua rosii, drob si multe alte dezastre pentru dieta.

Dupa o pauza de cateva saptamani de post, stim prea bine ca ai sa dai navala asupra tuturor alimentelor specifice, asa ca iti sarim in ajutor cu niste trucuri de supravietuire dupa masa de Paste!

In ziua de Paste vei consuma cu aproximatie de trei ori mai multe calorii decat e necesar mancand din toate felurile traditionale romanesti. Pentru ca stim la fel de bine ca nu ai sa dai o fuga la sala de sport in aceasta perioada, trebuie sa ai grija cum faci ca acele calorii in plus sa nu iti afecteze buna dispozitie si nici silueta.

Iata ce iti recomanda CSID:

– Nu manca prea multe oua! Cel mult doua iti sunt de ajuns. Trebuie sa stii ca un singur ou pe zi poate face minuni in cazul problemelor cardiace, musculare, oculare si este totodata si un antioxidant foarte puternic. Mai mult de doua oua consumate in aceeasi zi insa, au puterea de a dubla riscul de deces la femei si la diabetici.

– Drob si friptura de miel egal mai mult decat suficient. Daca ai vreo intentie sa gusti si din niste carnaciori sau mititei, abtine-te. Iti vei ingreuna prea mult digestia si s-ar putea sa iti petreci in alta parte sarbatorile de Paste si nu unde ti-ai planificat.

Daca nu esti adepta carnii de miel, ai drept alternative cea de vitel, peste sau curcan, toate fiind foarte usor de digerat.

– Ia-o cat se poate de usor si cu ciocolata. De Paste, o gasim peste tot: alba, neagra, sub forma de oua, iepurasi, pui, fiind greu de ales si de rezistat tentatiilor. In cantitati mici, ii cunoastem deja beneficiile. Insa, consumul prea mare nu este tocmai benefic pentru organism, din cauza aportului prea mare de zahar si grasimi.

– Daca urmezi un regim, ei bine Pastele nu trebuie sa fie o abatere de la lege. Pentru binele tau, continua alimentatia prescrisa de medic si anume: daca esti cardiaca nu manca sarat, daca ai probleme renale ai grija cu ouale si carnea, iar daca esti diabetica deja stii prea bine, evita zaharul sau cumpara-ti produse speciale.

Citeste mai mult: http://www.csid.ro/

cofetaria-calarasi-h
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

9 − 4 =

To Top