Ce alimente consumi, pentru a ține la distanță depresia și anxietatea

Simți că ai ajuns la capătul puterilor sau că ești pe punctul de a cădea în depresie. S-ar putea să îți lipsească anumite vitamine!

Organismul tău este una dintre cele mai complexe mașinării, iar pentru a funcționa la capacitate maximă, are nevoie de combustibilul potrivit.

Unii privesc mâncarea ca pe o soluție de potolire a foamei. Însă rolul hranei este mult mai nobil decât simpla acțiune de umplere a stomacului.

Psihiatrul Drew Ramset, profesor doctor la Universitatea Columbia explică rolul alimentației în tulburările psihice.

El a spus: ”Probabil că felul în care mâncăm este cea mai puternică soluție de intervenție pe care o avem”, potrivit psychologytoday.com.

Privim mâncarea ca pe ceva ce ne influențează fizicul, rareori ne gândim la impactul ei asupra creierului. Acesta este unul dintre motivele pentru care multe persoane ajung la depresie și anxietate ca rezultat al carențelor nutriționale.

8 dintre cele mai cunoscute carențe ce pot cauza depresie și anxietate

Vitaminele din complexul B

Complexul de B-uri este format din 9 vitamine care se completează una pe cealaltă pentru a furniza organismului energie, însănătoșire celulară și pentru a diminua stresul.

Este cunoscut faptul că o carență de B-uri este stâns legată de fluctuațiile de dispoziție, inclusiv de depresie. Vitaminele B le luăm din legumele verzi, din fructe oleaginoase ca nucile, migdalele, fisticul, caju, din semințe și sfeclă roșie.

Citește mai mult: www.doctorulzilei.ro

Unii au citit și asta: