Ce dietă poți să adopți dacă vrei să slăbești

Dacă vrei să îți accelerezi metabolismul, adoptă o dietă săracă în grăsimi și fă exerciții fizice regulate. În acest fel vei obține cele mai bune rezultate.

Pentru a slăbi în mod sănătos, este necesar să optezi pentru diete care accelerează metabolismul. Metabolismul include mai multe procese chimice prin care nutrienții sunt transformați în surse de energie, asigurând buna funcționare a organismului.

Ritmul în care funcționează metabolismul diferă la fiecare persoană în parte, în funcție de vârstă și stil de viață. În timp ce unele persoane nu întâmpină dificultăți, altele trebuie să caute soluții pentru a-l „accelera” și a-l împiedica să le afecteze sănătatea și greutatea corporală.

Din fericire, în ziua de azi există multe diete care accelerează metabolismul. Unele sunt extrem de stricte, însă altele sunt sănătoase și echilibrate, oferind rezultate extraordinare.

În acest articol îți oferim două exemple minunate de diete săptămânale pe care le poți încerca pentru a obține silueta dorită cu ajutorul unui metabolism rapid.

Dietă săracă în grăsimi pentru accelerarea metabolismului

Consumul redus de grăsimi este un element cheie în combaterea obezității. Deși nu este indicat să elimini toate sursele de grăsime din dietă, reducerea aportului oferă multe beneficii când vine vorba de slăbit.

O dietă săracă în grăsimi scade în mod considerabil numărul de calorii ingerate. Astfel, în combinație cu un antrenament fizic adecvat, acest regim alimentar ajută la eliminarea kilogramelor în plus.

Opțiuni pentru micul dejun
Trei migdale, un pahar de suc de portocale (200 ml) și o felie de pâine integrală.
O felie de pâine integrală cu roșii proaspete, o cană de ceai (250 ml) și un ou fiert.
Un bol cu bucăți de fructe proaspete și un pahar de fulgi de ovăz cu lapte degresat sau vegetal (200 ml).

Gustare între mic dejun și prânz
O felie de pâine integrală cu șuncă sau carne de curcan.
Un smoothie cu fructe roșii sau legume verzi.
O porție de gelatină dietetică.

Opțiuni pentru prânz
Un castron de supă de legume, o porție de carne de pui sau pește (100 g) și legume preparate la aburi.
O salată proaspătă de roșii și salată verde, o porție de piept de pui (150 g) și un măr sau o pară.
O salată verde, o porție mică de orez brun (50 g) și pește la cuptor.

Gustare de după-amiază
Smoothie de legume verzi cu semințe de chia.
Pâine prăjită integrală cu sos natural de avocado și o cană de ceai.
Un pahar de lapte vegetal (200 ml) cu pâine din grâu întreg și o felie de carne de curcan.

Opțiuni pentru cină
O omletă cu salată verde și roșii.
Legume la cuptor și o porție de piept la grătar (150 g).
Un bol de smântână vegetală.

Citește mai mult: dozadesanatate.ro

Unii au citit și asta: