LIFESTYLE

Ceaiul verde, anticancerigen şi bun pentru slăbit

Ceaiul verde a fost descoperit de catre chinezi cu peste patru mii de ani in urma si a fost utilizat inca din acea vreme gratie capacitatilor sale naturale de vindecare. Ceaiul verde provine din planta numita Carmellia Sinensis. Spre deosebire de ceaiul negru care este complet oxidat, frunzele de ceai verde asigura conservarea de antioxidanti, taninuri si flavonoide. Ceaiul verde chinezesc este popular mai ales pentru proprietatile sale.

Beneficii ale ceaiului verdeSus
Dintre toate beneficiile pentru sanatate ale ceaiului verde, pierderea in greutate este cel mai cunoscut. De asemenea, ceaiul verde este folosit pentru detoxifierea organismului. Licoarea mai este utilizata si in alte scopuri mai putin cunoscute. Iata cateva dintre beneficiile oferite de ceaiul verde, sfaturi si modalitati de preparare ale acestuia:

1. Specialistii in nutritie mentioneaza ca polifenolii continuti de ceaiul verde produc caldura suplimentara in organism si ajuta la arderea caloriilor.

2. Frunzele de ceai verde contin epigallocatechin gallate (EGCG) care ajuta in lupta organismului cu celulele canceroase fara a influenta in mod negativ tesuturile invecinate.

3. Cercetatorii au confirmat in urma unor studii aprofundate ca oamenii care includ ceaiul verde in dieta lor au mai putine sanse sa aiba o greutate crescuta decat cei care nu folosesc ceaiul verde.

4. Epigallocatechinele gallate (EGCG) ajuta la moderarea pierderilor de energie pe parcusul unei zile

5. Ceaiul verde reduce riscul de aparitie al accidentului vascular cerebral.

6. De asemenea, ceaiul verde are un efect favorabil asupra hipertensiunii arteriale si a colesterolului rau LDL.

7. Ceaiul verde contine catechinie, polifenoli care diminueaza viteza de reactie a lipazelor gastrice si pancreatice – enzime responsabile de conversia caloriilor in grasimi.

8. Catechinele distrug bacteriile care pot provoca intoxicatii alimentare. Sunt eradicate inclusiv toxinele produse de aceste bacterii.

9. O alta actiune a catechinelor este de a opri evolutia si cresterea celulelor canceroase.

10. Ceaiul verde contine cofeina in cantitati moderate, actionand prin supresia poftei de mancare (cantitatile mari de cafeina, cum sunt cele existente in cafea, pot cauza probleme medicale, incluzand hipertensiunea si insomnia).

11. Ceaiul verde este indicat pentru mentinerea unei igiene orale adecvate. Acesta contine fluor care are rolul de a preveni aparitia cariilor. Acesta contine inclusiv ingrediente care suprima formarea placii bacteriene si a bacteriilor care cauzeaza respiratia neplacuta.

12. Polizaharidele si alte componente din ceaiul verde ajuta la mentinerea unor niveluri scazute de zahar in sange.

13. Ceaiul verde este bogat in antioxidanti, mai ales vitamina E care incetineste procesul de imbatranire.

14. In urma unor studii care au implicat subiecti ce au consumat cate patru cesti de ceai verde in fiecare zi, s-a constatat ca acesta previne declansarea poliartritei reumatoide si poate reduce simptomele la persoanele care au deja aceasta afectiune.

15. De peste patru mii de ani, chinezii folosesc ceaiul verde pentru tratarea durerilor de cap si chiar a depresiei.

16. Comparativ cu ceaiul negru ale caror frunze sunt oxidate (fermentate) frunzele de ceai verde sunt aburite si isi pastreaza capacitatile naturale de vindecare.

17. Ceaiul verde este indicat ca adjuvant in tratarea a multiple boli cardiovasculare.

18. La persoanele care consuma constant ceai verde s-a constatat o consolidare a sistemului imunitar.

19. Ceaiul verde are in compozitie anumite substante care pomoveaza termogeneza in organism.

20. Compusii din ceaiul verde ajuta la reglarea metabolismului si suprima pofta de mancare. Acesta este principalul motiv pentru care ceaiul verde este considerat o componenta importanta a unei diete.

21. S-a constatat ca la persoanele care au consumat in mod constant ceai verde a crescut nivelul de energie care ar putea fi consumat pe parcursul a 24 de ore.

22. De asemenea, organismul arde grasimile cu o mai mare usurinta in cazul in care ceaiul verde este inclus in regimul alimentar.

23. In cadrul altor studii, s-a demonstrat ca persoanele care nu au inclus ceaiul verde in dieta lor au avut un metabolism scazut iar grasimile din organismul lor nu erau topite cu aceeasi usurinta ca in cazul celor care utilizau ceaiul verde.

24. Unele substante din ceaiul verde modifica modul in care organismul utilizeaza hormonul numit noradrenalina sau noepinefrina care este responsabila de accelerarea metabolismului si care, prin urmare, este deosebit de benefica in cazul unei diete pentru slabit.

25. Ingredientele din ceaiul verde ajuta la cresterea vitezei arderii grasimii si caloriilor si sunt un real ajutor in cazul oricarei diete.

Citeste mai mult: http://www.sfatulmedicului.ro/

cofetaria-calarasi-h
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

two + 13 =

To Top