in

Cum poți trece mai ușor peste atacurile de panică

Atacurile de panică sunt episoade care paralizează pacientul, afectându-i sănătatea mintală și fizică. Deși tratamentul principal este terapia, există și alte sfaturi care te pot ajuta.

Atacurile de panică, ce sunt mai frecvente la femei, apar după vârsta de 25 de ani. Ele sunt legate de factori psihosociali, dar pot fi, de asemenea, legate și de o predispoziție genetică sau de o vulnerabilitate. În acest articol, vom vorbi despre această tulburare și îți vom împărtăși cele mai bune modalități de a o preveni și trata. Cu toate acestea, diagnosticarea și tratamentul necesită o vizită la medic. Ce sfaturi pentru prevenirea atacurilor de panică există?

Simptomele pot include următoarele, deși variază de la persoană la persoană:

* Palpitații cardiace
* Transpiraţie
* Tremurături
* Gură uscată
* Dificultăți de respirație și senzație de asfixiere
* Dureri în piept
* Greață și disconfort abdominal
* Un sentiment de pierdere a contactului cu realitatea
* Parastezie (furnicături sau înțepături)

Ce declanșează atacul de panică? Nu putem determina întotdeauna factorul care îl provoacă, motiv pentru care este imprevizibil. Cu toate acestea, unii oameni învață să recunoască situațiile care pot duce la atacuri de panică, ceea ce îi ajută să le prevină.

4 sfaturi pentru prevenirea atacurilor de panică
1. Ulei de lavandă
Există câteva remedii naturale care pot ajuta la prevenirea sau chiar tratarea atacurilor de panică. Cu toate acestea, multe dintre ele au nevoie de mai multe studii pentru a-și dovedi eficacitatea.

Uleiul de lavandă s-a dovedit a fi eficient pentru relaxare atunci când pacientul suferă de tulburări care afectează sistemul nervos. Mai exact, a fost realizat un studiu în care participanții au folosit acest ulei ca supliment. Trebuie să îl iei întotdeauna într-o formă diluată și să urmezi instrucțiunile de pe etichetă.

2. Exerciții fizice și relaxare
Exercițiile fizice nu tratează atacurile de panică. Cu toate acestea, studiile arată faptul că pot fi de ajutor, alături de alte măsuri. De exemplu, poți face un antrenament aerob de trei ori pe săptămână.

De asemenea, ar trebui să cauți și metode de relaxare a mușchilor. Desigur, totul depinde de personalitatea fiecăruia, dar poți încerca și activități precum yoga sau orice altă formă de relaxare care îți place.

Citește mai mult: dozadesanatate.ro

Written by infomuntenia.ro

Călărași: Tratament pentru combaterea dăunătorilor vegetaţiei

Doar 6 localități din jud. Călărași au indicele COVID-19 mai mare de 1,5