Cum să ameliorezi durerile de spate

În multe țări, aproape jumătate dintre adulți suferă de cel puțin un episod de durere de spate inferior. Știai că exercițiile fizice sunt una dintre cele mai bune opțiuni terapeutice pentru combaterea durerilor de spate?

În acest articol, vom vorbi despre exerciții pentru durerile de spate inferior: care sunt cele mai bune și de ce factori ar trebui să ții cont atunci când le execuți.

Experții au studiat diverse soluții pentru această problemă, iar singurele tratamente care s-au dovedit a fi cu adevărat eficiente pentru durerile de spate inferior sunt exercițiile fizice și evitarea odihnei în pat.

În acest articol, îți vom prezenta trei exerciții pentru durerile de spate inferior cu rezultate susținute de dovezi științifice. Încercă-le chiar azi!

Exerciții pentru durerile de spate inferior
Unul dintre motivele pentru care este atât de dificil să tratezi durerile de spate din zona lombară este faptul că acestea sunt adesea nespecifice. Cel puțin 85% dintre persoanele care solicită îngrijiri medicale au dureri de spate nespecifice.

Experții consideră că agravarea acestui tip de dureri de spate și cauzele lor reprezintă o combinație de factori, precum:

Stilul de viață sedentar
Greutatea excesivă
Teama de mișcare
Problemele financiare, sociale sau familiale
Tendințele anxioase și depresive
În prezent, prima abordare în tratamentul durerilor lombare nespecifice este reprezentată de practicarea anumitor exerciții fizice. Iată trei exerciții pentru de durerile de spate cu eficacitate dovedită:

1. Întărirea musculaturii
În general, antrenamentul de forță este extrem de benefic pentru durerile de spate, mai ales dacă urmezi un plan de antrenament pentru tot corpul. În plus, antrenamentul de forță poate preveni recidiva.

Pentru a concepe un plan eficient de întărire a mușchilor, cel mai bine este să ceri sfatul unui antrenor personal sau kinetoterapeut de încredere, mai ales dacă simptomele cu care te confrunți sunt foarte intense.

Citește mai mult: dozadesanatate.ro

Unii au citit și asta: